Fișa de Proiect

" Programul " PENA " Program de rentabilizare prin eliminarea pierderilor din venituri in activitatea de transport in comun pentru calatori , a R.A.T.B. "

Nota Comisiei

Proiectul nu respecta criteriile de eligibilitate cf. HCGMB Nr. 340/2017 capitolul 5 art 5.
In fisa de proiect nu este prezentat programul de rentabilizare, in ce consta acesta .

I. INFORMATII GENERALE DESPRE PROIECT

Programul " PENA " Program de rentabilizare prin eliminarea pierderilor din venituri in activitatea de transport in comun pentru calatori , a R.A.T.B.
Mobilitate, accesibilitate, siguranţa circulaţiei
Bucuresti .
max. 2 ani .
Bucurestenii .


Iniţiatorul proiectului
Pena
Nicolae


II. DESCRIEREA PROIECTULUI

Un transport in comun civilizat , fara pierderi in venituri cauzate de calatoria fara plata taxei de transport pentru serviciul de transport , in care comunitarii platitori de taxe si impozite sa fie respectati fiindca acest transport in comun a luat fiinta din banii contibuabililor si pentru nevoile lor iar asta ii obliga pe cei care se ocupa de administrarea R.A.T.B. sa le creeze conditii si nu sa le impuna conditii . Ar fi vorba despre recuperarea a 15 - 30 milioane de euro / anual bani care ar degreva bugetul local si care ar putea fi folositi , acesti bani , in alte scopuri in beneficiul contribuabililor bucuresteni .
R.A.T.B. , Orasul Bucurestiul si bucurestenii .
Adoptarea si implementarea Programului " PENA "- PROGRAM DE RENTABILIZARE PRIN ELIMINAREA PIERDERILOR DIN VENITURI IN ACTIVITATEA DE TRANSPORT IN COMUN PENTRU VALATORI , A REGIILOR ORASENESTI DE TRANSPORT aflat in xerocopie atat la Primaria Municipiului Bucuresti cat si la R.A.T.B. inca din anul 2014 .
R.A.T.B. ul pierde cca. 15-30 mil. euro / anual si de aici o multime de neajunsuri care se resimt in buna servire a publicului calator iar recuperarea banilor ar crea o relatie civilizata intre R.A.T.B. , ca prestator de servicii de transport in comun pentru calatori si clientii utilizatori mijloacelor de transport in comun , atragerea la transportul in comun , degrevarea bugetului local al Primariei care trebuie sa subventioneze DOAR taxa de transport , cresterea veniturilor R.A.T.B. implicit a salariilor si chiar a pensiilor lucratorilor R.A.T.B.
Recuperarea a 15 - 30 mil. euro / anual , o relatie civilizata intre R.A.T.B. , ca prestator de servicii de transport in comun pentru calatori si clientii
sai , utilizatori ai mijloacelor de transport in comun , atragerea la transportul in comun , degrevarea bugetului local al Primariei care trebuie sa subventioneze DOAR taxa de transport , cresterea veniturilor R.A.T.B. implicit a salariilor si chiar a pensiilor lucratorilor R.A.T.B. Asadar .... 15 - 30 mil. euro / anual ...la VENITURI .


III. BUGETUL ESTIMATIV AL PROIECTULUI

Costul pentru 1000 - 2000 de autorizatii de CONTROLOR R.A.T.B. sub 10 . 000 euro .